Ambo Minta Maaf


Sairiang salam jo sambah untuak saluruah dunsanak ‘blogger’, dek jauah bajalan banyak dicaliak, dek lamo bakenalan banyak dibuek, mangarek nan talampau ka pangka, marauik nan talampau runciang, banyak salah nan tajadi, bak cando maambiak abuak dari tapuang, abuak lah putuih, tapuang lah taserak.

Tadorong kato, talonjak baso, tatikam hati dek ujuang kato, kaki nan salah talangkahan, tangan nan salah talayangkan, mato lah salah mancaliak, talingo lah salah mandanga, buruak caliak bajalan di labuah. Kironyo kok ado tulisan atau kecek-kecek ambo nan salah, nyampang kok ado parangai nan kurang pado tampeknyo, tasingguang ka naiak talendo ka turun..

dek karano ka masuak bulan puaso, ambo, rangtalu. mintak maaf nan sagadang-gadangnyo ka saluruh dunsanak blogger dari ujuang barat sampai ujuang timur, padusi jo laki-laki, nan ketek maupun nan gadang, nan kuruih ataupun gapuak.. ambo mintak maaf.

——————————————
bagi dunsanak blogger yang bingung dengan bahasa di atas, ada beberapa alternative cara untuk memahaminya :
1. bertanya langsung ke orang minang (sumatera barat)
untuk mempermudah saya rekomendasikan beberapa nama, silahkan bertanya ke mereka : Buya HAMKA, Bung Hatta, M. Natsir, Syafruddin Prawiranegara, Tan Malaka, Efendi Ghazali, Tifatul Sembiring, Patrialis Akbar, Gamawan Fauzi, Irwan Prayitno, Saldi Isra.. Tapi sepertinya akan sulit menemui mereka, jadi cari saja teman-teman yang berasal dari wilayah sumatera barat, yang satu kosan, satu kampus, satu kantor.. atau satu penderitaan.. ๐Ÿ˜€
2. mencari di google translate
tapi tentu saja sebelum itu dunsanak mesti meminta Lawrence Page dan Sergey Brin untuk memasukkan kamus minang ke dalam google translate
3. mencoba menerka-nerka sendiri..
dan ini lebih memungkinkan..

Iklan

44 responses to “Ambo Minta Maaf

  1. waduh klo saya mesti pake alternatif yang ketiga tuh…heheh
    dikit-dikit mengerti kok. bangau juga minta maaf jika ada salah meski baru sebentar berblogger…yah…

  2. Assalamualaikum…
    Samo-samo bang rangtalu…
    Kok ado tulisan yg salah ukia,
    kok ado kato yg salah ucap,
    kok ado perilaku yg ndak pado tompeknyo,
    ambo ketek sdg baraja…
    Mhon di-afwan-kan…

    Smg ramadhan kali ko, kito bs memaksimalkn ibadah, mencharge iman, manjaniahan hati, malapangkan pikiran untuk lebih fokus dlm beramal…
    Amin y Rabb…

    • wa’alaikumussalam..
      yo aini urang pikumbuah, samo-samo..
      nan salah alah ambo maafkan..
      semoga ramadhan ini membaut kita kian dekat dengan Allah, kian kokoh dalam keimanan..

  3. Samo2 bang.
    Kok ado nan tataruang dek ka naiak, tasipak dek katurun, mohon maaf lahir bathin.
    Kok jauah dak taturuik, kok dakek ndak tasalami, dihati c dilabiahan. Bakarelaan la kito andaknyo..

    nb : ko indicator batrai hape SAM*UNG mode ko ma bang, hape2 Chino cek lai mode iko jo icon batrai e. ๐Ÿ™‚
    *www.takamakama.com

  4. gubrak! solusinya bikin binggung jga hehehehe…
    tak terka-terka sendiri sajalah…pasti intinya permintaan maaf ๐Ÿ˜›
    slamat menunaikan ibadah puasa, smoga kita semakin dekat padaNYA

  5. solusi translate nya kacau nih hehehehe…pke terjemahan bebas aja yah…
    pasti isinya mohon maaf ๐Ÿ˜€
    slamat berpuasa smoga barokah, dan semakin dekat denganNYA

  6. wah saya ngga ngerti nih, langsung intinya sajalah..
    berhubung waktunyo untuak maisi baterai, ambo jugo mintak maaf yo,Da ๐Ÿ™‚

  7. HHmmm
    Saya tidak perlu jauh-jauh bertanyo …
    Cukup pada Istri Tercinta …
    Dia dari Ampalu Pariaman …

    ๐Ÿ™‚

    Maaf Lahir Bathin Rang Talu …
    Mari Sambut Ramadhan dengan Gembira dan Sikap Positif

    Salam saya

  8. Ping-balik: most commented « RANGTALU·

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout / Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout / Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout / Ubah )

Foto Google+

You are commenting using your Google+ account. Logout / Ubah )

Connecting to %s